خدا و پیرایشگر

مردی برای اصلاح سر به پیرایشگاه رفت در بین کار گفتگوی جالبی بین آنها درمورد خدا صورت گرفت پیرایشگر گفت من باور نمیکنم خدا وجود داشته باشد مشتری پرسید چرا!پیرایشگر گفت کافیست به خیابان بروی وببینی مگر میشود با وجود خدای مهربان این همه بیماری و درد ورنج وجود داشته باشد !!!مشتری چیزی نگفت و از مغازه بیرون رفت  به محض اینکه از پیرایشگاه بیرون آمد مردی را خیابان دید با موهای ژولیده وکثیف با سرعت به پیرایشگاه برگشت و به پیرایشگر گفت می دانی به نظر من پیرایشگرها وجود ندارند !مرد با تعجب گفت چرا این حرف را میزنی من اینجا هستم وهمین الان موهای تو را مرتب  کردم  مشتری با اعتراض گفت  پس چرا کسانی مثل آن مرد بیرون از پیرایشگاه وجود دارند پیرایشگرگفت پیرایشگرها وجود دا رند فقط مردم به آنها مراجعه نمی کنند مشتری گفت دقیقا همین است خدا نیز وجود دارد فقط مردم به او مراجعه نمی کنند برای همین است که درد ورنج و مشکلات زیادی در دنیا وجود دارند

                                                                                                موفق و سلامت باشید


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

محمود سرائي
ساعت17:38---3 آبان 1391
سلام دوست خوبم،اميدوارم حالت خوب باشد. وبگاه خيلي خوبي داري،مطالبت هم جالبه.
موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط صادق